بهترين ابزارهاي بازاريابي ديجيتال

۷ بازديد

ابزارهاي ديجيتال ماركتينگ براي هر كسب و كاري در فضاي آنلاين از اهميت زيادي برخوردار است . يك ديجيتال ماركتر هم براي موفقيت در زمينه شغل خود نيازمند ابزار خوب است. ابزاري كه به او كمك كند تا وب‌سايت خود را بهتر در معرض ديد مخاطبان قرار دهد، مشتريان بيشتري را جذب كند و در نهايت آنها را حفظ و كسب و كار خود را رونق دهد.  براي استخدام دوركاري بومران همراه ما باشيد.

.

بهترين ابزارهاي بازاريابي ديجيتال

براي مشاور ديجيتال ماركتينگ رايگان با ما تماس بگيريد.

تجزيه و تحليل

Mixpanel

اين نرم‌افزار در واقع يكي از نرم‌افزارهاي پركاربرد در زمينه آناليتيكس است. از ديدگاه ماركترها استفاده و تنظيم اين نرم‌افزار بسيار آسان بوده و در كنار گوگل آناليتيكس مي‌تواند يك ديد كلي نسبت به عملكرد بازاريابي شما ارائه

Hotjar

اين نرم‌افزار به بازاريابان كمك مي‌كند تا رفتار كاربران را در هنگام حضور در وب‌سايت خود را دنبال كنند. با استفاده از ابزار قدرتمندي مانند نقشه حرارتي وب‌سايت، ضبط صفحه و نظرسنجي‌ها اطلاعات موجود در پشت رفتار كاربران در وب‌سايت شما را مشخص مي‌كند. به عنوان يك بازارياب داشتن چنين ابزاري به شما كمك مي‌كند تا تاثير طراحي وب‌سايت را بر روي رفتار كاربران بسنجيد. به علاوه دانستن اين اطلاعات منجر به ارائه راه حل‌هاي كارآمد براي افزايش تبديل وب‌سايت ميشود. تجزيه و تحليل سايت خود را به سايت فريلنسري بومران بسپاريد. كليك كنيد.

شخصي سازي محتوا

Hubspot Forms

مهمترين ويژگي اين نرم‌افزار رايگان بودن آن است. نسخه رايگان نرم‌افزار Hubspot Forms  بسيار كارآمد بوده و محدوديت چنداني نسبت به  نسخه هزينه بر آن ندارد.

از طريق اين نرم‌افزار مي‌توانيد هر تعداد فرم نظرسنجي كه مدنظر شماست در فيلدهاي مختلف ايجاد كنيد. اين نرم‌افزار اين قابليت را دارد كه به صورت اتوماتيك و رايگان به نرم‌افزار Hubspot CRM  متصل شود.  به علاوه ساير نرم‌افزارهاي مربوط به CRM  مانند ابزار مربوط به ديجيتال ماركتينگ نيز مي‌توانند با اين نرم‌افزار ادغام شوند.

Proof

حتما براي شما هم پيش آمده كه به خاطر شلوغي صف در يك رستوران تصميم بگيريد در آن غذا بخوريد. گرچه لزوماً شلوغ بودن صف رستوران به معني خوب بودن غذاي آن نيست. اما به اندازه كافي شما را مجاب مي‌كند تا به آنها اعتماد كنيد.

اين پديده روانشناختي تاييد اجتماعي يا social proof ناميده مي‌شود. در واقع باورها و رفتارهاي ديگران بر رفتار شما تاثير مي‌گذارد. اين پديده در ديجيتال ماركتينگ نيز كاربرد دارد. با اعلام كردن فعاليت‌هاي اخير كاربران در وب‌سايت خود باعث مي‌شويد تا كاربر جديد با حضور در وب‌سايت شما به فعاليت در آن تشويق شود.

نرم‌افزار proof  با نمايش اعلام فعاليت‌هاي اخير ديگران موجب افزايش تبديل در وب‌سايت شما خواهد شد.نصب اين نرم‌افزار آسان بوده و بهتر است در صفحه اصلي و صفحات پربازديد وب‌سايت از آن استفاده شود.

بازاريابي اتوماتيك و بازاريابي ايميلي

نرم‌افزارهاي اين گروه اين قابليت را دارند كه بر اساس رفتار كاربران در وب‌سايت شما واكنش نشان دهند. اين واكنش مي‌تواند به كمك ايميل‌هاي ارسال شده به كاربران باشد. استفاده از اين نرم‌افزار به شكل قابل توجهي در زمان شما صرفه‌جويي مي‌كند. به خصوص اگر وب‌سايت پر كاربري داريد كه در آن كاربران زيادي رفت و آمد مي‌كنند و از خدمات ارائه شده توسط شما مانند كتاب‌هاي الكترونيكي، وبينارها و مشاوره‌هاي رايگان استفاده مي‌كند.

Mailerlite

اين ابزار يك پلتفرم انبوه براي  دسترسي به مشتريان از طريق ايميل است. استفاده از اين نرم‌افزار آسان بوده و گزينه‌هاي مختلفي را براي قيمت  در نظر گرفته است. نكته قابل توجه ديگر اين نرم‌افزار قابليت پذيرفتن كمپين ايميل‌هاي قبلي را دارد و بنابراين شما نياز نيست فعاليت‌هاي قبلي خود را ناديده بگيرد. كافي است آنها را در نرم‌افزار كپي پيست كنيد. به اين ترتيب در زمان و هزينه‌هاي شما صرفه جويي خواهد شد.

Unless

همه ما مي‌دانيم كه شخصي سازي محتوا بر اساس رفتار كاربر و اطلاعات بدست آمده از او  چقدر مي‌تواند كاربردي باشد.  با اين حال براي بسياري ازSMB ها پياده‌سازي شخصي سازي محتوا بر روي وب‌سايت هاي بر پايه وردپرس دشوار است.  مگر  اينكه كاربر اجازه دسترسي به برخي از اطلاعات خود را مانند زمان، مكان و آب و هوا را به شما داده بدهد .

عواملي مانند تعداد مشتريان زياد ،گواهينامه‌ها، سابقه كاري بالا، جوايز تاحدي اعتماد لازم را در مشتري ايجاد مي‌كند. به ترتيب امكان اجازه دسترسي از جانب او بيشتر خواهد بود..

 

گرافيك، ويدئو و سوشيال

Canva

اين نرم‌افزار يك ابزار رايگان است كه امكان ايجاد طراحي‌هاي پيشرفته را در كمترين زمان فراهم مي‌كند. اين نرم‌افزار قابليت آپلود عكس و لوگو و ساير المان‌هاي مدنظر شما را دارد. مزيت مهم اين نرم‌افزار استفاده آسان از آن است. به طوري كه حتي افرادي كه در حوزه طراحي متخصص نيستند به سادگي مي توانند از اين نرم‌افزار استفاده كنند.

از اين نرم‌افزار مي‌توانيد براي توليد اينفوگرافي و ويديوها براي وب‌سايت و شبكه‌هاي اجتماعي خود استفاده كنيد.

 

 

Tube Buddy

يكي از استراتژي‌هاي مهم در بازاريابي امروزي استفاده از ويدئوها و فعاليت در يوتيوب است. نرم‌افزار Tube Buddy براي مديريت كانال‌هاي يوتيوب استفاده مي‌شود.  اين نرم‌افزار گزارش بسيار كاملي را در خصوص ويديوهاي منتشر شده در يوتيوب در اختيار شما قرار مي‌دهد. به علاوه از طريق اين نرم‌افزار مي‌توان ويديوهايي را كه توسط رقبا در زمينه كلمه كليدي مد نظر شما منتشر مي‌شود، مورد بررسي قرار دهيد.  به اين ترتيب در زمان شما براي تحليل ساير رقبا صرفه جويي خواهد شد.

.