نقش اينفوگرافي در بازاريابي ديجيتال

۶ بازديد

 

اينفوگرافي مجموعه‌اي از طراحي‌هاي مينيمال، نمودارها و طرح‌هاي تصويري است كه اطلاعات را به شكل ساده و جذاب به مخاطب ارائه مي‌دهد. از طريق اين روش اطلاعات به شكلي واضح و سريع در اختيار مخاطب قرار‌مي‌گيرد. از طرفي گيرايي و جذابيت اين طرح‌ها توجه مخاطب را به خود جلب مي‌كند. به ياد داشته باشيد كه در طرح‌هاي اينفوگرافيك بايد بيشتر از جذابيت و گيرايي به مفهموم تصويري منتقل شده توجه داشته باشيددر سايت استخدام دوركاري بومران با ما همراه باشيد.

  

اينفوگرافي در بازاريابي

بازاريابان براي ايجاد آگاهي در مورد برند خود و افزايش درگيري مخاطبان با كسب‌وكار خود از اينفوگرافي استفاده مي‌كنند.براي مشاور ديجيتال ماركتينگ رايگان با ما تماس بگيريد.

 

در واقع اينفوگرافي به بازاريابان كمك مي‌كند تا:

 

دستاوردهاي كسب‌وكار خود را نمايش دهند.

در مورد يك خبر ، يك محصول و يا خدمات جديد اطلاع رساني كنند.

كيفيت موزش در دوره‌هاي آنلاين و يا جزوه‌هاي خود را بهبود دهند.

و در نهايت در شبكه‌هاي اجتماعي مخاطبان را به خود جذب كنند.

اينفوگرافي در كسب‌وكارهاي كوچك

كسب‌وكارهاي كوچك و كارآفرينان از اينفوگرافي براي افزايش مخاطبان خود و شناساندن كسب‌وكار خود به مخاطبان استفاده مي‌كنند.

 

مزاياي آن براي اين كسب‌وكارها عبارت است از:

 

نشان دادن موفقيت‌هاي نام تجاري خود

نشان دادن مسير فكري خود به مخاطبان شبكه اجتماعي

استفاده در بخش فروش و نشان دادن كالا و خدمات به شكل بهتر

نشان دادن تاريخچه ي فعاليت‌هاي شركت

ايجاد خبرنامه‌ي جذاب

ايجاد وبينارهاي جذا

براي آموزش ديجيتال ماركتينگ رايگان كليك كنيد.

 

طراحي اينفوگرافي


نكات كليدي و نقاط قوت محتواي خود را تعيين كنيد

عنوان‌هاي اصلي و زير عنوان‌ها را به‌طور كامل مشخص كنيد.

طول پاراگراف‌ها را مشخص كنيد.

عبارات داخل متن را بنويسيد و در اختيار طراح قرار دهيد.

مشخش كردن قالب اينفوگرافي

براي انتخاب يك قالب مناسب اينفوگرافي به رنگ، فونت، نحوه‌ي چيدمان مطالب و ابعاد هر بخش توجه كنيد. همه‌ي اين موارد بايد با محتواي شما همخواني داشته باشد.

 

يكي از نكات مهم براي طراحي و يا انتخاب قالب دانستن نوع آن ست

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد